Jobopslag: Projektleder/socialrådgiver søges til SAVN

Ønsker du for at gøre en forskel for familier med en far, mor eller et andet familiemedlem i fængsel? Har du erfaring med projektledelse, og vil du stå i spidsen for rekruttering, uddannelse og fastholdelse af en lille gruppe frivillige? Så er denne stilling måske noget for dig.

Du bliver en del af et sekretariat med et højt fagligt niveau, mange forskelligartede opgaver, masser af idéer og et stort ønske om et kollegialt samarbejde. Virkeligheden gør imidlertid, at du meget ofte vil skulle arbejde selvstændigt og tage beslutninger på egen hånd.

Vi tilbyder:

·       En meningsfuld stilling med ansvar og mulighed for at sætte et markant fingeraftryk på foreningens rådgivningstilbud.

·       Mulighed for at forme foreningens tilbud målrettet de unge pårørende.

·       Specialiseret arbejde med børn, unge og familier, der er berørte af et familiemedlems fængsling og konsekvenserne heraf.

·       En fleksibel stilling, hvor du i høj grad selv kan tilrettelægge, hvordan du løser dine opgaver, med stor gensidig fleksibilitet.

Dine arbejds- og ansvarsområder vil primært være:

·       Etablering og drift af foreningens kommende chatrådgivning, herunder rekruttering, uddannelse og pleje af frivillige.

·       Udvikling af et nyt tilbud, der giver unge i alderen 13-20 år mulighed for at mødes én gang om måneden.

·       Deltagelse i telefonrådgivningen og moderering af foreningens lukkede Facebook-gruppe.

·       At holde dig ajour med den socialpolitiske udvikling inden for foreningens arbejdsområder og bidrage til høringssvar, debatindlæg m.m.

·       Videreformidling af SAVN’s viden og varetage målgruppens interesser, bl.a. gennem oplæg.

Dine kvalifikationer:

·       Vi forestiller os at du er uddannet socialrådgiver, men kan også have en anden baggrund.

·       Arbejder ud fra et stærkt børne- og familieperspektiv og har erfaring med rådgivning.

·       Erfaring med projektledelse.

·       Erfaring med rekruttering og samarbejde med frivillige er en fordel.

·       Gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner.

·       Trives med at arbejde selvstændigt og er god til at etablere netværk.

Vil du vide mere?
Du er meget velkommen til at kontakte sekretariatsleder Elisabeth Toft Rasmussen på mobil 2876 6000 eller via e-mail: elisabeth.t.rasmussen@savn.dk.

Løn og ansættelsesvilkår
Lønnen fastsættes efter kvalifikationer med udgangspunkt i statens løntakster. Arbejdspladsen er beliggende på Hejrevej 43, 2. sal, 2400 København.

Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen. Der kan forekomme aftenarbejde en aften eller to om måneden.

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler
Send din ansøgning og dit CV til kontakt@savn.dk.

Ansøgningsfristen er mandag den 19. august kl. 12.00. De første ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 21. Eller torsdag den 22. august, og eventuelle anden samtale afholdes mandag den 26. august.

Stillingen ønskes besat senest den 1. oktober 2024.

Forrige
Forrige

SAVN deler viden med Christianias fagpersoner

Næste
Næste

Unge pårørende mødes til samtaler og pizzahygge: Vil du også være med?